The MiniCRM Way
I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.
Csatlakozz hozzánk, és legyél ügyfeleink sikerének kulcsa!
Jelentkezz most!Elvárt készségek és tapasztalatok
Magabiztos, határozott kommunikáció
B2B ügyfélkezelési tapasztalat (kb. 1-2 év)
Technikai affinitás
Angol nyelvtudás
Előny, ha…
használtál már CRM/ERP rendszereket, vagy akár oktattál, értékesítettél ilyen megoldásokat.
I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.
Kutyabarát munkahely
Hangulatkép
Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.
Miért jó nálunk dolgozni?
“Ez egy sokszínű és izgalmas munkakör, amely amely gyakorlatias megoldásokra ad lehetőséget. Minden cégnek sajátos folyamatai vannak, és minden ügyfél más, így minden nap új kihívásokkal szembesülünk. A változatosság garantálja, hogy sosem unatkozunk, és mindig izgalmas marad az, amit csinálunk.”
“Te vagy a saját naptárad felelőse, önállóan dolgozol, de mégis együtt indul a nap a csapattal. Tudod, hogy egy közösség tagjaként tartozol valahova és gyakran vannak csapatépítőink is. Annak ellenére, hogy a munkádat nagyrészt önállóan végzed, soha nem fogod egyedül érezni magad”
Mi jó a csapatban?
"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"
"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"
"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."
BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.
Tulajdonságok
Termék bemutatása
A MiniCRM a magyar és a román piacon is jelen van. Cégünk 14 éves múltra tekint vissza, így ma már több mint 2000 magyar és román KKV használja. A MiniCRM nem csupán egy szoftver, hanem egy dinamikus partner, mely aktívan részt vesz a vállalatok fejlődésében. Rugalmasan igazodik az ügyfelek változó elvárásaihoz, és mindig készen áll arra, hogy segítse a vállalkozásokat azáltal, hogy hatékonyabbá teszi mindennapi tevékenységeiket.
Magadra ismersz?
Képes vagy irányítani a beszélgetéseket, és magabiztosan kezeled a nehéz helyzeteket is.
Dolgoztál már ügyfelekkel, segítettél problémák megoldásában vagy tanácsadói szerepben bizonyítottál.
Belső motivációval fejlődsz és érdeklődsz a szoftveres megoldások iránt, gyorsan tanulsz egy technológiai környezetben, akár autodidakta módon is.
Mindig kezdeményező vagy, és önállóan keresed a megoldásokat.
Könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz, és másokat is támogatsz ebben.
A nehézségek helyett a megoldásokra fókuszálsz, és szereted meglátni a dolgok jó oldalát.
Az ügyfelekkel magyarul fogsz kommunikálni, de mivel nemzetközi csapat vagyunk, az angol nyelvtudásodra is szükséged lesz.
Munkavégzés
Heti 40 óra
Nyitottak vagyunk: irodai, hibrid vagy távmunka lehetőségre is
Bringabarát munkahely
A teremgarázsban lévő tárolóban biztonságban lesz a bringád.
Itt van az irodánk:
Miért érdemes velünk dolgoznod?
Dedikált szakértőként utat mutathatsz ügyfeleinknek, hogy minél hamarabb el tudják kezdeni a munkát a MiniCRM rendszerükben.
Célunk, hogy az ügyfelek ne csak használják a rendszert, hanem élvezzék is annak működését, felismerve, hogy a szoftver valós támogatást nyújt számukra. Feladatod az lesz, hogy személyre szabott tanácsokkal támogasd őket és a számukra legideálisabb megoldásokat találjátok ki együtt.
A bevezetett rendszer gyakorlatba ültetése után is gondoskodsz az utánkövetésről, biztosítva, hogy minden felhasználó megkapja azokat az eredményeket, amelyeket előzetesen megterveztünk és ígértünk.
Különböző személyiségtípusokkal dolgozhatsz együtt, a vezetői nézőpontokat és a felhasználói élmény szempontjait egyaránt figyelembe véve.
Egy sokszínű és izgalmas pozíció vár, ahol nap mint nap új kihívásokkal találkozhatsz.
Önállóan dolgozhatsz, de mindig számíthatsz egy támogató csapatra.
Szerethető munkahely
Közel 100 fős csapatunk már elég nagy, hogy céljainkat megvalósítsuk, de még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a nyitott, barátságos és támogató légkör.
Mi jó a csapatban?
"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"
"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"
"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."
Miért jó munkahely a MiniCRM?
"A technológia van előtérben, mivel IT cég vagyunk, emellett ügyfélközpontúak is vagyunk, mivel a termékünk előfizetés alapú és többféle szolgáltatást is nyújt az ügyfelek számára. Ezen kívül a cég nagyon munkavállaló-barát, mivel nekünk vannak a legjobb kollégáink, egy kitűnő HR csapat dolgozik a jóllétünkért, és még az irodánk is kutyabarát!"
"Minden nagyon szervezett, a vezetés haladó szemléletű és valóban támogató mindannyiunkkal. Összességében a MiniCRM egy remek munkahely barátságos hangulattal és fantasztikus csapatokkal."
Ajánlatunk
Alapbér + teljesítményarányos mozgóbér.
Egészségügyi biztosítás és extra szabadság.
Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)