IT helpdesk munkatárs (Level1)

Rendelkezel már 1-2 év ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalattal, szívesen megismernéd a MiniCRM-et és támogatnád vállalati ügyfeleinket? Építsd nálunk a karriered!

Jelentkezz most!

Szakmai ismeretek

1-2 év ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat

Technikai affinitás

Jó helyesírás, íráskészség

Szóbeli kommunikáció

Angol nyelvtudás

Nagyon örülünk, ha…

rendelkezel minimális/alapszintű HTML, programozói nyelv ismeretekkel (JavaScript, SQL, stb.)

jártas vagy Excel és Google szolgáltatások terén (Google Spreadsheets, Docs, stb.)

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó itt dolgozni?

"Mert nálunk nem csak kamu a "támogató csapat, versenyképes bérezés, jófej kollégák" szöveg, hanem felvesznek, betanulsz és meglátod, hogy tényleg így van!"

"Mindig izgalmas kihívásokkal nézhet szembe az ember, melyek megoldásában a csapat, a vezetőség mindig segítő kezet nyújt.”

"Jó csapat, korrekt vezetőség, kreatív HR, rugalmas munkavégzés (home office) és fiatalos légkör jófej kollégákkal."

Mi a jó a csapatban?

“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”

“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”

“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”

Miben más a MiniCRM?

"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."

"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."

"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."

Szerethető termék

BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Jó problémamegoldó
  • Empatikus
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Precíz
  • Pontos
  • Gyorsan tanul
  • Betartja a határidőket

Termék bemutatása

A MiniCRM a magyar és a román piacon is jelen van. Cégünk 14 éves múltra tekint vissza, így ma már több mint 2000 magyar és román KKV használja. A MiniCRM nem csupán egy szoftver, hanem egy dinamikus partner, mely aktívan részt vesz a vállalatok fejlődésében. Rugalmasan igazodik az ügyfelek változó elvárásaihoz, és mindig készen áll arra, hogy segítse a vállalkozásokat azáltal, hogy hatékonyabbá teszi mindennapi tevékenységeiket.

Állás leírása

Level 1 szintű IT helpdesk pozícióba keresünk új kollégát csapatunkba, aki telefonon és e-mailben segít megoldani ügyfeleink MiniCRM használattal kapcsolatos kérdéseit, technikai problémáit.

Magadra ismersz?

Érdekelnek a szoftveres megoldások? Szereted a fejtörőket és a kihívást jelentő feladatokat?

Valóban szeretnél segíteni vállalati ügyfeleinknek és nem csak lezárni szeretnéd az adott ügyet?

Nem okoz gondot számodra a telefonos kommunikáció sem?

Nyitott vagy a szakmai fejlődésre (IT helpdesk level 2, level 3)?

Bringabarát munkahely

A teremgarázsban lévő tárolóban biztonságban lesz a bringád.

Rugalmas munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Iroda, vagy home office: te döntöd el.

Itt van az irodánk

Ilyen feladatok várnak rád

Vállalati ügyfeleink támogatása a legtöbb esetben magyarul, esetenként angol nyelven technikai és általános témakörökben.

  • Gyakori technikai kérdések: hogyan tudja megváltoztatni a felhasználónevét vagy a jelszavát; hogyan tud importálni vagy expotrálni a rendszerből; hogyan szűrjön az adatokra; stb.
  • Gyakori általános, előfizetéshez kapcsolódó kérdések: számla fizetéshez kapcsolódó kérdések; előfizetési csomag tartalma.

Ügyfeleinknek elsősorban emailben, de telefonon is segítesz majd a problémáik megoldásában.

Felhasználói segédleteink folyamatos frissítésében és bővítésében is nagy szereped lesz.

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30 és 17.00 között elérhető. Nálunk nincs esti műszak és hétvégén sem kell dolgoznod!

  • MiniCRM
  • Google Workspace

Szerethető Munkahely

Közel 100 fős csapatunk már elég nagy, hogy céljainkat megvalósítsuk, de még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a nyitott, barátságos és támogató légkör.

Mi a jó a csapatban?

“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”

“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”

“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”

Miben más a MiniCRM?

"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."

"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."

"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."

Ajánlatunk

500 000 - 550 000 bruttó / hó (tapasztalatfüggő)

Egészségügyi biztosítás

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)