Mi az a CRM? – A CRM jelentése közérthetően
Online szoftver KKV-knak az ügyfelek, az érdeklődők és a teendők kezelésére
A CRM rövidítés customer relationship managementet, azaz ügyfélkapcsolat-kezelést jelent. A CRM-rendszer egy olyan szoftver, ami irányítópultként funkcionál az ügyfelek, a feladatok és a határidők kezelésében. Ezzel átláthatóságot, kiszámíthatóságot, stabilitást és növekedést hoz a cégedbe.
A CRM-nek nélkülözhetetlen szerepe van a csapatok munkájának ésszerűsítésében, hatékonyságának növelésében. Így a személyzeti költségek csökkenthetők, a munkavállalók motiváltabbak lesznek, az árbevétel és a profit növekszik.
Hogyan segít egy jó egy CRM-rendszer?
Átlátható teendőkezelés és feladatkiosztás
CRM-ben minden ügyfélhez és feladathoz külön felelős rendelhető, így egyértelmű, hogy kinek, mikor, mivel kell foglalkoznia. A rendszer felhívja a kollégák figyelmét az aktuális teendőkre, és segít azokra az ügyfelekre fókuszálni, akikből a legtöbb nyereség várható.
Minden információ és feladat egy helyen
CRM-ben minden előzmény, feladat és fontos információ egy helyen megtalálható az összes ügyfélről, érdeklődőről. Emellett nagyobb ügyfélmennyiségnél is átlátható marad az adatbázis, és egyértelmű, hogy ki miért felel a csapatban.
Gyorsabb munka sablonokkal
A munkát testreszabható e-mail- és dokumentum sablonok gyorsítják, amelyekkel villámgyorsan lehet ajánlatot vagy más e-mailt küldeni a (potenciális) ügyfeleknek vagy partnereknek. A rendszerben ezek a sablonok szabadon létrehozhatók és szerkeszthetők.
Automatikus teendők és e-mailek
A CRM-rendszerben automatikusan létrejövő teendők segítik a munkát, ezzel végigvezetik a kollégákat az egyes ügyfelekkel, projektekkel kapcsolatos feladatokon. Továbbá a rendszerből automatikusan küldött e-mailek (pl. emlékeztetők időpontokról, vagy ajánlat utánkövető levelek) gyorsítják a munkát.
Vezetői riportok az eredmények követésére
Az üzleti intelligencia eszközzel a vezetők nemcsak az elvégzett és a folyamatban lévő feladatokat, de az automatikusan frissülő riportokkal azok eredményeit is követni tudják. Mindezt valós időben, a telefonálgatás és e-mailezés idejét megspórolva.
Milyen céges folyamatokra alkalmazható?
FONTOS: Mindebből csak azt használod, és csak azért fizetsz, amire valóban szükséged is van!
Értékesítés
CRM-mel azokra az érdeklődőidre fókuszálhatsz, akiknek el is tudsz adni. Így több bevételt szerzel a meglévő érdeklődőidből, plusz marketingköltségek nélkül.
Ügyfélkezelés
Kezelj minden ügyfélmegkeresést, adatot és teendőt egy központi helyen, átláthatóan. Így a CRM-mel verhetetlen ügyfélélményt és profi ügyfélszolgálatot biztosíthatsz.
Projektmenedzsment
Minden projekt és feladat átlátható és egy helyen követhető, határidőkkel és felelősökkel. Végre semmit nem felejtetek el és nincs csúszás a kivitelezések során!
Marketing
Profi hírlevélküldés és marketing automatizáció, A/B tesztek, Google és Facebook Ads integráció, kampánytervezés és riportok – igen, minden egy helyen.
Számlázás
Számlázóprogram CRM-be építve: online számlakiállítás, automata kintlévőség-kezelés, és nincs többszörös adminisztráció. Többé nem a számlázással megy az idő!
Egyedi folyamatok
Továbbá a MiniCRM-ben bármilyen egyedi folyamatodat kezelheted, legyen szó akár HR-folyamatokról, rendezvényszervezésről, partnerkezelésről, kérdőíves kutatásról, stb.
Miért pont a MiniCRM?
KKV-k igényeire szabott CRM
Magyar termék, magyar nyelvű támogatással
Fejlesztő nélkül testreszabható
Telefonos applikációval is bárhonnan elérhető
Integrálható más szoftverekkel
Ismerd meg elköteleződés nélkül egy profi CRM-rendszer előnyeit!
Próbáld ki ingyen
Igényelj tesztrendszert kártyaadatok megadása nélkül! Nem kell hozzá semmit telepíteni és nem jár semmilyen kötelezettséggel.