#minicrm #ügyfélkezelés #crm #homeoffice#automatizmus Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. Mi az a MiniCRM? A MiniCRM segíti értékesítőidet, hogy minden beérkező megkeresésből kihozzák a legtöbbet. A rendszer kiosztja a feladatokat és figyelmeztet elvégzésükre, hogy az érdeklődők fizető vásárókká váljanak. Munkatársaidat automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben. Rendezetlen Excel táblák és emailek helyett a MiniCRM-ben központilag tudod kezelni a potenciális ügyfeleket és teendőket. A rendszerbe épített automatizációkkal, figyelmeztetésekkel pedig gyakorlatilag megszüntetheted a hibalehetőségeket. Tesztrendszer igénylés (DÍJMENTES): http://bit.ly/2L0DxjB