HR termék felvétele, sablonok megírása | Új munkatárs felvétele

Adatbetöltéshez példatáblázat: https://drive.google.com/file/d/1L3-rUh5EC-H7-CaN9QeHFrvFwBPGzvJr/view?usp=sharing Webinárium teendő kezelésről: https://www.minicrm.hu/training/task/ Webinárium sablonokról/sztenderdizálásról: https://www.minicrm.hu/training/standard/ #minicrm​​​ #hr​​ #homeoffice​ Meglévő munkatársakkal kapcsolatos HR feladatok gyorsításához nézd meg az alábbi lejátszási listát: https://www.youtube.com/playlist?list…​ A MiniCRM segít az egész csapatnak együtt ünnepelni a közös sikereket. Ez az automatizmus a tanácsadói csapat személyes kedvence! Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. Mi az a MiniCRM? A MiniCRM segíti értékesítőidet, hogy minden beérkező megkeresésből kihozzák a legtöbbet. A rendszer kiosztja a feladatokat és figyelmeztet elvégzésükre, hogy az érdeklődők fizető vásárókká váljanak. Munkatársaidat automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben. Rendezetlen Excel táblák és emailek helyett a MiniCRM-ben központilag tudod kezelni a potenciális ügyfeleket és teendőket. A rendszerbe épített automatizációkkal, figyelmeztetésekkel pedig gyakorlatilag megszüntetheted a hibalehetőségeket. Tesztrendszer igénylés (DÍJMENTES): http://bit.ly/2L0DxjB​