Learning materials
Szűrők – Feltétel magyarázat dátum mezők szűréséhez
A dátummezők szűrésekor sok szűrési opció közül választhatunk. Ez az ábra és magyarázat segít eligazodni a lehetőségek között a megfelelő opció kiválasztásának érdekében.
15 ötlet az adatmódosító automatizmus használatához
Adatmódosító automatizmus segítségével módosíthatod mezők tartalmát vagy státuszokat. A dokumentumból ötleteket, inspirációt meríthetsz. Részletes leírást találsz az automatizmusok elkészítéséhez, fotók segítik a munkád. Hasznos tippeket, tanácsokat is tartalmaz a dokumentum, amelyek segítségével könnyen eligazodhatsz automatizált folyamataid között.
Karrierszintek – mitől lesz hosszú távon motivált értékesítőm?
Határozz meg karrierszinteket, és a szintek teljesítéséhez szükséges kompetenciákat az értékesítési csapatodban! A kompetenciák és a szintlépéshez szükséges célok legyenek minden értékesítőd számára transzparensek, így pontosan tudják, hogy mik azok a mutatók amik a cégben növelik az értéküket, amivel aztán karrierszint emelkedést és fizetésemelést tudnak elérni.
A hatékony értékesítés kulcsa – Ütőképes értékesítőcsapat szervezése
Hiánypótló anyag az értékesítés legfontosabb lépéseiről, ezek MiniCRM-ben való vezetéséről. Bónusz tartalom: A 8 leggyakoribb vásárlás elleni érv és kifogás, és ezek kezelése.
Hatékonyságnövelés 5 lépésben 1. és 2. rész | Hozzáállás módszertan és Hogyan ne őrülj meg a teendőidtől
Leskó Norbert vagyok a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója és társalapítója. Üzlettársaimmal az elmúlt 20 évben három céget építettünk fel: az arukereso.hu-t., a CDSYS Kft.-t és a MiniCRM Zrt.-t. Az 5 lépéses Hatékonyságnövelőben példákkal illusztrált konkrét módszereket osztok meg veled (feladatmenedzsment, ügyfélminősítés, stb.), amelyek ezen az úton, 3 sikeres tech cég felvirágoztatása kapcsán cégeinket sikerre vezették, és a te cégedet is segítenek fellendíteni.
- Hozzáállás módszertan
- Hogyan ne őrülj meg a teendőidtől
- Az ügyfélkapcsolati szemlélet bevezetése
- Szelektálj, különben szétesel
- Tartsd életben
Hatékonyságnövelés 5 lépésben 3. rész | Az ügyfélkapcsolati szemlélet bevezetése
Egy üzleti kapcsolatban is ugyanaz érvényes, mint a magánéletünkben: legelőször össze kell ismerkednünk, bizalmat kell építeni. Ahhoz, hogy megismerhesd ügyfeleidet olyan kérdéseket kell feltenned, hogy pár válasz alapján kiderüljön, potenciális ügyfélről van-e szó.
Hatékonyságnövelés 5 lépésben 4. rész | Szelektálj, különben szétesel
Íme egy téma, amit már ma átvehetsz és megvalósíthatsz, ha eddig nem csináltad. Nem kell hozzá sok idő sem, nem is túl komplex. Egyszerűen csak egy méltán elterjedt szemléletmód. Még azt sem mondanám hogy CRM téma kizárólag, mert nem csak az.
Hatékonyságnövelés 5 lépésben 5. rész | Tartsd életben
Vannak bizonyos dolgok, amik nem véleményfüggők, ilyen a mai, utolsó témánk is. Többféle köntösbe is bújtatható, de enélkül egy cég sem lehet sikeres hosszútávon: Építs ügyféladatbázist, tartsd életben, és nevelgesd, hogy szép nagyra nőjön!
Értékesítés ellenőrző csekklista
Mitől hatékony (és sikeres) egy értékesítési folyamat? Ellenőrizd a 15 elemből álló csekklistán.
50% árbevétel növelés válságban, konkrét lépésekkel – Idea Fontana esettanulmány
Sok KKV vezető ma attól szenved, hogy a cégéhez van láncolva, minden esemény tőle függ, semmit nem mer teljes egészében a dolgozókra bízni, hiszen az a feladat, amiben nincs benne a keze, gyakran nem készül el időre vagy nem megfelelően. Ezért a KKV tulajdonosa jellemzően két választás előtt áll. Vagy beletörődik, hogy milliós árbevétel kieséstől szenvednek, vagy heti 60-70 órát dolgozik, hogy megoldjon minden felmerülő problémát. Kocsis Zoltán, az Idea Fontana tulajdonosa hasonló helyzetben volt, de más megoldás után nézett.
Így generálj komoly érdeklődőket hírlevél feliratkozókból
Ezzel a 12 lépésből álló útmutatóval bőségesen elláthatod munkával az értékesítőket, a feliratkozóidból érdeklődőket generálhatsz, és új vásárlókkal stabilizálhatod a céged árbevételét .
Rendszerszintű korlátok melyek a céged útjába állnak
Mutasd meg a terméked/szolgáltatásod, és megmondom, milyen a céged struktúrája. Időben tudtok teljesíteni? Könnyen elérek valakit a cégtől, ha kérdésem van? Ha üzleti partnerként kereslek titeket, fel tudtok vázolni egy két éves növekedési tervet? A céged struktúrája napnál világosabban átsüt azon, ahogy dolgoztok. Az ügyfelek is érzékelik ám: talán nem tudják megfogalmazni, de pontosan tisztában vannak vele, hogy ez egy jól működő cég, vagy akkora a fejetlenség, mint a francia forradalom idején.
A MiniCRM többszörösen is visszahozza az árát
Cégvezetőként bizonyára százszor is átgondolod, mire adsz ki pénzt. És alighanem arra költesz szívesen, ami rövid idő alatt, remélhetőleg már egy-két éven belül megtérül. Első ránézésre egy CRM-rendszer talán nem ilyen. A valóság azonban épp az ellenkezője, és ezt nem mi mondjuk, hanem azok a sikeres vállalkozók, akik már letették a voksukat a MiniCRM mellett. Nem hogy megtérült a pénzük, de a váltással valami sokkal-sokkal fontosabbhoz is hozzájutottak: időt nyertek.
Mini folyamattervező
Miért kell folyamatokba szervezni a céged? Hogy a céged nélküled is működjön. Hogy az alkalmazottak dolgozzanak a folyamatos jelenléted nélkül is. Hogy rendszert építs, ami akár 100 telephelyen is ugyanúgy működne. Hogy cégtulajdonosként is szabad ember lehess. Hogy azt csinálhasd amit szeretnél, és ne azt, amit muszáj.
Hogyan segít nekünk a MiniCRM? – bizalmas betekintés a MiniCRM kulisszái mögé
A következőkben olyan szintű betekintést kapsz a kulisszák mögé, amit máshol nem kaphatnál meg. Mintha én lennék az a vállalkozó ismerősöd, aki rászán pár órát az életéből, hogy mindent végigmutogasson a saját rendszerében.
A management módszer amit válságban teszteltünk es bevált – 1. rész
Ebben az e-könyvben egy olyan új vezetési módszertant mutatok be neked, amit ebben az évben élesben teszteltünk a cégünknél – és ami maximálisan bevált. Ez tette lehetővé számunkra, hogy a válság ellenére is növekedni tudjunk, és márciusban segítette a gyors és zökkenőmentes átállásunkat távmunkára.
A management módszer amit válságban teszteltünk es bevált – 2. rész
Az előző részben elsősorban a módszer hátterére fókuszáltam, ebben a könyvben viszont mutatok néhány saját példát arról, hogy mi hogyan határoztuk meg a fő céljainkat és a sikerokozó tevékenységeinket az egyes csapatokban, és hogy ezek hogyan segítették az előrehaladásunkat. A példák mellett elárulom azt is, hogy milyen csapdákba futottunk bele a megvalósítás során és hogyan oldottuk meg őket.
Top 5 beépített értékesítési riport a MiniCRM-ben
A riportokkal konkrét számok alapján hozhatsz döntéseket, és gyorsan megtalálod a folyamataid erősségeit és gyengeségeit. Egy folyamat optimalizálásához vagy fejlesztéséhez fontos, hogy mindig naprakész riportjaid legyen, amik egy kattintással ellenőrizhetőek.
TOP 5 legfontosabb Excel függvény riportok gyártásához
Ebben a segédletben azokat az Excel függvényeket nézzük át, amik mindig hasznosnak bizonyulnak riportok készítésekor. Ha nem vagy még Excel guru, itt egy helyen találod a legfontosabb tudnivalókat.
Top 3 űrlap lépésről lépésre
Összegyűjtöttük a legnépszerűbb űrlap típusokat és hogy hogyan rakd össze őket. Kiváló anyag inspirálódáshoz és kivitelezéshez egyaránt!
Ábra a megfelelő dátumtartomány kiválasztásához szűrőkészítésnél
Ezen az ábrán egy vizuális segédletet találsz ahhoz, hogy biztosan a megfelelő dátumtartományt válaszd ki amikor szűrőt készítesz.
4 lépés, hogy elkötelezett csapattal költözhess a MiniCRM-be 3 héten belül
Alapvető olvasmány cégvezetők részére, ami abban segít, hogy vezetőként átlásd a MiniCRM lehetőségeit, az értékesítés követésén túl is. Hasznos tudnivalók a bevezetés megtervezéséről és a munkatársak motiválásáról, lépésekre bontott bevezetési folyamat, riportálási segédlet.
MiniCRM automatizmus puska
Nincs ötleted, mit lehetne automatizálni a cégedben? Olvasd át ezt a puskát, és hozd létre lépésről lépésre a legnépszerűbb automatizmusokat a saját igényeidre szabva!
Top kiterjesztések a MiniCRM-ben
Lehetőséged van előre elkészített kiterjesztések telepítésére a MiniCRM rendszeredbe. Ezek a kiterjesztések folyamatosan bővülő problémalistára nyújtanak megoldásokat. Ezek jellemzően előre elkészített mezőket, sablonokat, szűrőket, űrlapokat és automatizmusokat tartalmazhatnak.
Email kampány stratégia
Ültél már teljesen üres fejjel a Word doksi előtt amikor éppen marketing emailt kellett fogalmaznod? Ebben a segédletben 2 típusú, konkrét példákkal illusztrált email kampány elemeket nézhetsz át. Ezután ezeket bátran használhatod sorvezetőnek, és soha többé nem kell időt pazarolnod ha éppen nem csókol homlokon a múzsa.
9 jel arra, hogy a csapatod motiválatlan + dolgozói elégedettség kérdőív
Ebben az útmutatóban a következőket találod:
- Ellenőrző lista, amivel kiderítheted, mikor érdemes arra gyanakodni, hogy az egyik alkalmazottad elvesztette a motivációját
- 5 lépés, amelyet azonnal alkalmazni kell, amint erre a következtetésre jutottál
- 1 esettanulmány: Hogyan vált az Altex országos vezetővé az elektronikai piacon az alkalmazottak motivációs szintjének fejlesztésével
4 diagram 4 MiniCRM folyamat felépítéséről + automatizálási segédlet
Vizuális segédlet, aminek segítségével folyamatábrán láthatod 4 céges folyamat lépéseit, lilával kiemelve az automatizációs lehetőségek helyét.
Adatbázis betöltés segédlet
Tippek és trükkök az adatbetöltéshez, gyakran felmerülő kérdésenként csoportosítva.
99 ChatGPT prompt
Ebben az összeállításban olyan mindenki számára egyszerűen használható ChatGPT promptokat – vagyis parancsokat – gyűjtöttem össze, amelyek segítségével könnyedén megismerkedhettek a Mesterséges Intelligencia (MI) felhasználásával a mindennapok során.
15 promóció ötlet Black Friday kampányokhoz
Ha épp nincs ihleted egy jó kis kampányhoz, nézd át ezt a listát, amin megszokott és különlegesebb promóciós ötletek is helyet kaptak.
Egy grafikon többet mond 100 meetingnél
Mik azok a riportok, amik a legtöbbet elmondják a céged helyzetéről? Figyeld ezt a 3 mérőszámot, hogy növekedjen a bevételed!