A MiniCRM segít hatékonyan feldolgozni az érdeklődéseket, optimalizálni az értékesítés folyamatát, még több értékesítést sikeresen lezárni.
A MiniCRM egy komoly szoftver egyszerű kezelőfelülettel. Egyszerűen hozzáférhet összes ügyfelének adataihoz, a feladatokhoz és a teljes ügyféltörténethez.
Ne legyen a saját sikerének áldozata! Ha nem támogatja sikeres növekedését egy megfelelő rendszerrel, váratlan káosz alakulhat ki.
A MiniCRM segít meghatározni a folyamatokat, növelni az értékesítést, illetve irányítani az értékesítési csapat munkáját.
Feladatok menedzselése
Soha ne feledkezzen meg egyetlen ügyfélről, érdeklődőről sem, lássa kollégái feladatait is.
Teljes ügyféltörténet
Releváns jegyzetek, emailek és dokumentumok.
Csoportosítás
Mentse el a bármely mezőre beállítható szűréseit, így bármikor megkapja az érintett ügyfelek listáját.
Értékesítési folyamata mindig a középpontban van, hogy az üzleti céljai megvalósulására tudjon koncentrálni.
Az különböztet meg minket a többi CRM rendszertől, hogy a MiniCRM-et a kezdetektől mi fejlesztettük. Célunk egy jól átlátható, egyszerűen megtanulható és könnyen kezelhető rendszer létrehozása volt.
Próbálja ki ingyenes tesztrendszerünket és győződjön meg róla!
Tanuljon a tévedésekből!
A MiniCRM segít rámutatni az értékesítési folyamat gyenge pontjaira.
Átlátható értékesítés
Folyamatosan nyomon követheti, hogy ügyfelei épp hol helyezkednek el az értékesítés folyamatában.
Egyértelmű feladatok
Előre meghatározott, logikusan egymásra épülő feladatok kiosztásával elősegítheti ügyfelei továbblépését az értékesítési folyamatban.
Valós idejű problémafeltárás
Ön azonnal láthatja, hogy az értékesítés melyik lépcsőjénél „akad el“ érdeklődője, vevője.
Automatizált kulcsfontosságú folyamatok. Az automatizált utánkövetés használatával küldhet emaileket ügyfeleinek és munkatársainak, valamint feladatokat is kioszthat.
Célirányosan elérheti az értékesítési folyamat bármely státuszában vagy az Ön által összeállított, elmentett csoportokban lévő ügyfeleit.
Ha az utánkövetés elérte célját és az ügyfél továbblép az értékesítési folyamatban, az automatizmus leáll.
Emlékeztető, teljes feldolgozás
Mindig készítsen emlékeztetőt, hogy ne legyen elfelejtett ügyfele.
Új érdeklődők
Standardizálja, hogy hol és mikor minősíti új érdeklődőit.
Új vevők
Mérje ügyfelei elégedettségét és nem veszít újraeladási lehetőséget.
Bizonytalan érdeklődők
Ápolja a kapcsolatot bizonytalan érdeklődőivel email kampányon keresztül, hogy vevőkké váljanak.
Nem csak számok és listák. A riportok segítségével könnyebben kielemezheti az értékesítés teljesítményét. Pontosan meghatározható, hol kell közbeavatkoznia, hogy növelhesse az eredményességet.
Folyamatos méréssel és a folyamatok optimalizálásával növelheti konverziós arányát.
A riportok folyamatos követésével megtarthatja a pozitív változásokat és korrigálhatja a negatív tendenciákat.
Értékesítés hatékonysága
Mik az értékesítési folyamat lépései? Hogyan tartsa meg vevőit?
Ismerje TOP vevőit
A MiniCRM-mel folyamatosan összehasonlíthatja munkatársai teljesítményét (sikerességi mutatók).
Konkurenciaelemzés
Kövesse, miért vesztett üzletet (konkurencia és okok).
Marketing hatékonysága
ROI párhuzamos mérése Marketing kampányonként.
A MiniCRM egy teljesen átgondolt rendszer. Igényeljen ingyenes tesztrendszert kötelezettségek nélkül, és 5 percen belül saját CRM rendszerrel rendelkezik.
Ha egy rugalmas, testre szabható megoldást keres, a MiniCRM a jó választás.
Informatikai tudás nélkül is egyszerűen testre szabhatja rendszerét, vagy egyéni igényei szerint is felépíthet egyet. A beállítási képernyők ugyanolyan felhasználóbarát felülettel rendelkeznek, mint a többi.
Űrlapok
Illesszen be űrlapot weboldalába, hogy érdeklődői automatikusan bekerüljenek a MiniCRM-be.
Értékesítési folyamat
Határozza meg, milyen lépések szükségesek, hogy érdeklődőiből vevők legyenek.
Adatlapok
Véglegesítse, mely információkat szeretné rögzíteni ügyfeleiről.
Vevők nézete
Elmentett szűrők segítségével csoportosíthatja ügyfeleit.