Profi ügyfélkapcsolat kezelő: legyen minden adat egyetlen rendszerben!
Az ügyfélkapcsolatok kezelése még sosem volt ennyire egyszerű – a káosznak vége
Páratlan ügyfélélmény néhány kattintással
Kerülj képbe pillanatok alatt, ha egy ügyfél kéréssel fordul hozzátok. A MiniCRM ügyfélkapcsolat kezelőben két kattintással látni fogod, hogy mikor, milyen ajánlat ment ki, melyik leveleket kapta és nyitotta meg az ügyfél vagy, hogy mi volt az utolsó beszélgetés témája. Az ügyfeled számára ez egy dolgot sugall: hogy fontos és törődtök vele!
Helyezzük együtt a középpontba az ügyfeleidet
Akárcsak te a cégednél, mi is az ügyfeleket tartjuk a legfontosabbnak. Ezért a MiniCRM-ben minden köréjük épül: az értékesítés, a marketing, a pénzügyek, a számlázás, a projektkezelés. Ne tévesszétek szem elől a lényeget, legyetek profik az ügyfélkapcsolat kezelésében!
Az igazán hatékony ügyfélkapcsolat kezelés
A teljes ügyfélút
egy helyen
Az első kapcsolatfelvételtől a lojális ügyféllé válásig. A MiniCRM segít átlátni a konverziós folyamat minden lépését.
Feladatkezelés
A MiniCRM-ben az összes feladat külön felelőst és határidőt kap, így biztosan elkészül minden a megígért időre.
Egyetlen infó sem veszhet el
Ügyféladatok és egyéb fontos infók akár évekre visszamenőleg. A MiniCRM hét lakat alatt őrzi a céged adatait.
Reaktiválás
Használd az automatizmusokat, hogy a meglévő ügyfelekből a legtöbbet hozhasd ki – keresd meg őket személyre szóló ajánlatokkal!
A MiniCRM a hazai kkv-szektor kedvenc megoldása ügyfélkezelésre
CRM-megoldás idehaza
folyamatos fejlődés
felület és támogatás
árak és bevezetés
kicsi, közepes és nagyméretű cégeknek is
használata nem igényel informatikai tudást
Ezért fontos a kifogástalan ügyfélkapcsolat kezelés
Jobb
lezárási arány
Miért hagyod elveszni az értékes leadeket hiányos adatbázis vagy elfejtett teendők miatt? A MiniCRM ügyfélkapcsolat kezelővel akár meg is duplázhatod a lezárási arányt – ahogy már számos magyar kkv megtette a segítségünkkel!
Bizalom és elköteleződés kiépítése
Legyen a te céged az, amelyikre azt mondják az emberek: mindennel maximálisan meg voltam elégedve! Ha ezt eléred – és velünk eléred -, akkor az ügyfelek bíznak majd benned, és visszatérnek vásárolni.
Hasznos
visszajelzések
Használd ki az ügyfelek és érdeklődőkben rejlő potenciált, hogy még jobb terméket, szolgáltatást nyújthass! Egy teljes körű ügyfélkapcsolat kezelővel egyszerűen és gyorsan gyűjthetsz hasznos visszajelzéseket!
Csökkenő
költségek
Az ügyfélkapcsolat kezeléshez nem kell fél tucat méregdrága szoftver. Elég egy, ami mindent tud. Csökkentsd a költségeket jobb lezárással és azzal, hogy egyetlen, mindenre képes ügyfélkapcsolat kezelőt használsz!
Ha a legsokoldalúbb ügyfélkapcsolat kezelőt keresed – MiniCRM
Automatizmusok:
Az automatizmusokkal vége a monoton, időrabló teendőknek. Használd őket ügyfélszerzésben, visszajelzésekben, levelezésben – vagy amire csak szeretnéd, mert az automatizmusokat szinte bárhol bevetheted!
Riportok:
Melyik kampány ment jól, és melyik vitte a pénzt? Hogyan teljesítenek az értékesítő kollégák és miként alakul az ügyfélszám? Csak néhány példa, amikre azonnal válaszokat kaphatsz a MiniCRM okos riportjaival.
Beépített levélküldő:
Az ügyfélkapcsolat kezelés egyik legjobb eszköze továbbra is az e-mail. A MiniCRM drag&drop e-mail szerkesztőjével gyönyörű leveleket állíthatsz össze, amik garantáltan megragadják majd a figyelmet.
Integrációk:
A MiniCRM az ultimate ügyfélkapcsolat kezelő, de azért más programokat is használtok a cégnél. Például Facebookot, Excelt, Gmailt, naptárt stb. – ezeket mind-mind összekötheted a CRM-rendszerrel, hogy valóban minden egy helyen legyen.
Az ügyfélkapcsolat kezelésen túl:
Bár a MiniCRM alapvetően egy ügyfélkapcsolat kezelő, valójában sokkal több is annál. Használd feladatkezelésre, számlázásra, feladatok nyilvántartására és delegálására, HR-teendőkre vagy akár rendezvényszervezésre. A cégvezetés svájci bicskája – mobilappal még a zsebedben is.