Egyértelmű feladatok az AI asszisztenssel
Tedd világossá és érhetővé a teendők leírását a MiniCRM mesterséges
intelligenciájával!
„Nem értettem, hogy mit kell csinálnom”
Ez a mondat alighanem a te cégednél is elhangzik időről időre. Ha a feladat leírása nem egyértelmű, abból hibázás fakadhat, ami pedig egyenes út az elégedetlen ügyfélhez vagy a bevételkieséshez. A kollégáktól nem várhatod el, hogy mindig tökéletesen fogalmazzák meg a feladatleírást, a kézi javítgatás pedig rengeteg időt rabolna el a munkától.
Így segít a MiniCRM AI asszisztense
A MiniCRM ChatGPT-re épülő AI asszisztense segít letisztázni a feladatok leírását. A hét előrehozott paranccsal nincs több káosz a teendőkben, és nincs több félreértés, hibás és ezáltal felesleges munka.
Megfogalmazza szebben
Az MI elolvassa és értelmezi a feladat leírását, majd egyszerűbben és érthetőbben újraírja.
Összefoglalja
Egy hosszú feladatleírásból pillanatok alatt rövid és áttekinthető szöveg válik.
Lefordítja angolra
Ki sem kell lépned a MiniCRM-ből, ha egy magyar feladatot angolra fordítanál
Nevet javasol a teendőnek
Egy jó feladatnév már fél siker. Az MI segít megtalálni a leginkább kifejező nevet.
Listát készít a feladatból
A folyószövegből lista, hogy még egyértelműbbek legyenek a lépések.
Tisztázó kérdéseket tesz fel
Mi hiányzik és mivel lehetne még egyértelműbb a feladat? Az MI megmondja!
Emojikat ad a teendőhöz
Egy hangulatjel sokszor kifejezőbb ezer szónál. Az MI-vel ez egy kattintás.
Fontos: az AI asszisztens csak javaslatokat tesz! Rajtad múlik, hogy ezeket részben vagy egészben elfogadod-e!