Tartsd kézben az értékesítő csapatot
Tartsd az ellenőrzésed alatt a teljes értékesítési folyamatot időrabló mikromenedzselés nélkül
Lásd át a csapatod mikromenedzselés nélkül
Egy jó vezető mindig tisztában van azzal, hogy min és milyen precizitással dolgozik a csapata.
Támogató rendszer nélkül csak folyamatos e-mailezéssel és kérdezgetéssel, a kollégák megzavarásával lehet tisztába kerülni ezzel.
A MiniCRM-ben minden elvégzett feladatnak és kiküldött ajánlatnak nyoma van, így bármikor ellenőrizheted, hogy a frontvonalban minden pontosan a lefektetett szabályok és irányvonalak szerint alakul-e.
A rendszer automatikus teendőket is hozhat létre, amik pontosan akkor jeleznek, ha ellenőrizned kell valamit vagy az Te támogatásodra van szükség a folyamatban.
Precíz értékesítés az elégedett ügyfelekért
Vesztettek már el érdeklődőt amiatt, hogy elfeledkeztek egy hívásról? Maradt már el utánkövetés azért, mert nem volt emlékeztető? Ragadt már be érdeklődő, mert az Excel nem figyelmeztetett rá?
MiniCRM-ben minden érdeklődővel, kiküldött ajánlattal kapcsolatos teendőnek konkrét felelőse és határideje van.
Így a kollégák semmiről nem feledkeznek meg, és precízen tudják magukat tartani az érdeklődőknek tett ígéretekhez.
Figyelmeztető teendőket a rendszer akár automatikusan is létre tud hozni. Például értesít, ha egy értékesítési projekt elakadt, vagy nem lett kiküldve egy ígért ajánlat, így az ezekből eredő ügyfélvesztés megelőzhető.
Növeld csapatod eredményességét a sokszorosára
Nincs örökre elvesztett érdeklődő
Ha valaki most nem vásárol, az nem azt jelenti, hogy nincs vagy soha nem is lesz szüksége a termékre. Ezért MiniCRM-ben egy érdeklődő sem veszik el örökre.
A sikertelen értékesítési projektek a rendszerben maradnak, a kollégák rögzíthetik az elvesztés okát, ami így nem merül feledésbe, és később ezzel a tudással felvértezve kereshetitek fel újra az érdeklődőt.
Minden előzmény egy helyen
A rendszerben az érdeklődőkkel kapcsolatban minden fontos e-mail, kiküldött ajánlat, az elhangzott kifogások és a korábbi teendők egy helyre gyűjtve megtalálhatók.
Így nem e-mailekből, már rég kidobott sárga cetlikből kell összevadásznotok minden fontos információt az ügyfelekről egy-egy találkozó vagy telefonhívás előtt, ráadásul minden kolléga könnyedén helyettesíthető.
Kövesd a csapat eredményeit automatikusan frissülő riportokkal
Ellenőrizd kollégáid produktivitását
Mennyire látod át csapatod munkavégzését? A kollégáid produktívak vagy csak elfoglaltak? Felesleges dolgokkal ütik el az időt, vagy arra fókuszálnak, ami bevételt generál?
A MiniCRM-ben láthatod, hogy a kollégák pontosan milyen feladatokkal töltik az idejüket, így ha rossz helyen van a fókusz, azonnal kiderül és beavatkozhatsz.
Lásd át és alakítsd tudatosan az árbevételt
A rendszerben pontosan követni tudja, hogy kollégái hány aktív érdeklődővel foglalkoznak, és melyik milyen státuszban van. Az értékesítés előrejelzés riporttal hosszabb értékesítési ciklus mellett is hónapokra előre láthatja, hogy a folyamatban lévő projektekből mikor és mekkora árbevételre számíthatsz.
A folyamatosan frissülő, valós idejű riportokkal pedig ellenőrizheted, hogy egy-egy kolléga milyen lezárási aránnyal dolgozik és mennyi bevételt termel a cégnek.