Építs önjáró céget MiniCRM-mel!
A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, ezzel svájci bicskaként segít stabil és profitábilis céget építeni.
Kövess minden céges folyamatot egy rendszerben
A MiniCRM-ben akár teljesen egyedi folyamatokat is kezelhettek a rendszerben található modulokban. Ezzel lefedhetitek a cég teljes működését egy integrált rendszerben; például:
- Projekt megvalósítás
- Rendezvényszervezés
- Marketing
- HR
- Ügyfélszolgálat
- Partnerkapcsolatok
- Számlázás
- Megrendelések
- Kérdőívezés
- Belső feladatok
Delegálás automatikusan, külön időráfordítás nélkül
A MiniCRM-ben egyértelműen és pár kattintással tudsz feladatokat delegálni, így visszakövethetően adhatsz ki feladatokat.
Teendőket automatizmus is hozhat létre, így a rendszer önműködően is képes delegálni a beosztottaknak vagy a vezetőknek.
Kövesd a céged eredményeit azonnal frissülő riportokkal
E-mail riportok
Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Ellenőrizd az sms kampányaid és a hírleveleid, automatizált hírlevélsorozataid hatékonyságát a megnyitási és kattintási arányaik követésével.
Profittermelő kampányok
A Facebook és Google statisztikákból csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.
A MiniCRM-ben az is látszik, hogy melyik hirdetés hozott valóban vásárlót.
Dolgozói aktivitás és teendő riportok
A riportokban az elvégzendő feladatok teljesítését és a kollégák aktivitását is valós időben követheted. Így pontosan tudod, ha be kell avatkoznod egy folyamatba, mert veszélybe kerül a kitűzött célok elérése.
Értékesítés előrejelzés
Ha a céged hosszabb értékesítési ciklusban dolgozik, az értékesítés előrejelzés riportokban előre láthatod, hogy a folyamatban lévő értékesítési projektekből mikor és mekkora árbevételre számíthat a cég.
Mérd az ügyfeleid elégedettségét automatikusan küldött űrlapokkal
A legtöbb termékre és szolgáltatásra érdemes több ponton ügyfél-elégedettség mérést állítani. Ez felfedi a hibákat és azt hogy min érdemes javítani az értékesítés vagy a szolgáltatás során.
A MiniCRM a kérdőíveket automatikusan küldi ki, a kitöltésekről pedig automata értesítőt állíthatsz be magadnak.
Tedd helyettesíthetővé a munkatársaidat
Betegség vagy szabadság alatt is bármely kolléga helyettesíthető, pozíció- vagy munkahelyváltás esetén pedig az összes ügyfél és minden előzményük az adatbázisban marad.
Így az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket, ott tudja folytatni a munkát, ahol az elődje abbahagyta.
Fogd össze a csapatod, bárhol is dolgoznak
Folyamatosan és bárhonnan követheted a munkatársak feladatait és aktivitását a rendszerben. Könnyedén és visszakövethetően adhatsz ki feladatokat.
A csapat minden tagja összegyűjtve látja az adott napi teendőit, és az is követhető, hogy melyik kolléga min dolgozik.