
Töltsd meg rendezvényeidet automatizáltan
MiniCRM segítségével a lehető legkisebb időráfordítással a lehető legtöbbet hozhatsz ki a rendezvényeidből.
Gyűjts jelentkezőket automatikusan a weboldaladról
A rendszer a weboldaladon programozói tudás nélkül elhelyezhető, testreszabható űrlapokkal segít érdeklődőket és jelentkezőket gyűjteni a rendezvényeidre.
A jelentkezők megadott adatai azonnal bekerülnek a MiniCRM-be, ahol biztonságosan tárolhatod és kezelheted azokat.

Rendezvény előtti teendők minimális időráfordítással
A rendezvény előtt nem tudjátok követni, hogy ki az, aki már visszaigazolt? A kollégákat teljesen leterheli az örökös levelezgetés és telefonálgatás a jelentkezőkkel?
A MiniCRM automatizálható e-mailekkel és sms-ekkel segíti a csapat munkáját. Így külön időráfordítás nélkül küldhetsz a résztvevőknek visszaigazolást a jelentkezésről és a befizetésről, valamint emlékeztetőt a további teendőkről és a rendezvény részleteiről.

Teltházas rendezvények, nem csak papíron
Ismerős a helyzet, amikor egy rendezvény papíron teltházas, a valóságban viszont csak a jelentkezők fele jelenik meg? Ezért MiniCRM-ben automatikus e-mailben kérhetsz visszaigazolást a jelentkezőktől, amiben elég egy gombra kattintva jelezniük, hogy részt tudnak-e venni a rendezvényen vagy sem.
Ha pedig valaki nem jelez vissza, a rendszerben automatikus teendő jöhet létre, ami a kollégákat figyelmezteti, hogy telefonon egyeztessenek az ügyféllel. Így, ha végül marad szabad hely, a rendezvényt még időben fel lehet tölteni résztvevőkkel.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.
tulajdonos ALH Consulting

Számlakiállítás minimális emberi beavatkozással
MiniCRM-ben kezelt rendezvények és jelentkezők esetén a beépített számlázóval elkerülheted a többszörös adminisztrációt.
A számlázást másolás és ismétlődő számlakiállítás lehetősége gyorsítja, a kintlévőség-kezelést pedig automatizált e-mailek és teendők segítik, így a számlázási folyamat is alig igényel emberi beavatkozást.

Villámgyors regisztráció a helyszínen
MiniCRM-mel közvetlenül a rendezvény előtt, egyetlen laptop, tablet vagy telefon segítségével 2 kattintással intézheted a résztvevők regisztrációját.
Ezzel gyorsítod a beléptetés folyamatát és elkerülöd az esetleges dupla adminisztrációt.

Ne engedd el a résztvevőid kezét a rendezvény után sem
A rendezvény lezajlását követően az esetleges rendezvényhez kapcsolódó anyagok (pl. diasor, házi feladat) küldését szintén az automatizmusok végzik helyetted.
Ugyanígy, automata e-mailben kérhetsz visszajelzést a rendezvényről a résztvevőktől, amiket felhasználhatsz a kommunikációs felületeiden vagy azok alapján a szolgáltatásodat is fejleszteni tudod.
