Profi ügyfélszolgálati ticketing rendszer
Használd a MiniCRM ticketing rendszert az ügyfélszolgálati kérések és panaszok átlátható kezelésére.
Nincs több elfelejtett megkeresés
Az e-mailekben vagy telefonon bejelentett, "fejben tárolt" megkeresések között könnyen elkallódhat egy-egy ügyfél.
A felhő alapú ticketing rendszerben viszont minden bejelentésnél automatikusan létrejön egy hibajegy, akár e-mailen, akár űrlapon keresztül érkezett a megkeresés. Így mindig egy-egy hibajegyen követhető az egyes bejelentések aktuális státusza, az előzmények és a következő teendő is.
A státuszokkal pedig rögtön látszik, ha van még megoldásra váró ügy, ez lehetővé teszi, hogy a nap végén biztosan tudjátok, hogy egy reklamációról vagy szervizigényről sem feledkeztetek meg.
Gyorsabb ügyfélszolgálat, elégedettebb ügyfelek
Ha egy ügyfeled panasszal él felétek vagy kérdése van, jogosan várja el, hogy minél hamarabb felvegyétek vele a kapcsolatot.
A MiniCRM-mel turbó fokozatba kapcsolhatod az ügyfélszolgálatot! Automatikusan létrejövő feladatok, egyértelmű határidők és felelősök, illetve közvetlenül a rendszerből kiküldhető sablon e-mailek is segítik a munkát.
A profi és gyorsan reagáló ügyfélszolgálattal az ügyfélelégedettséget és a márkahűséget is növelheted.
A céged szerves része
Ha az ügyfelek gyakran panaszkodnak arra, hogy a más csapatokban dolgozó kollégáid mind mást és mást mondtak és ígértek, akkor a MiniCRM-et imádni fogod.
A ticketing rendszer ugyanis nem egy különálló sziget a cégedben, hanem szerves része a MiniCRM-nek és a céged összes folyamatának is.
Ügyfélszerzés, számlázás, panaszkezelés – ezek mind egy rendszeren belül kezelhető folyamatok. Így a szükséges előzmények, fontos adatok mind egy helyen megtalálhatók, minden kollégának összefüggő képet adva az ügyfélről, ami segít a gyors és precíz problémamegoldásban.
Automatizmusok veszik le a terhet a válladról
Nem minden panasz vagy bejelentés oldódik meg egy csapásra. A komplikáltabb ügyek akár napokig vagy hetekig is húzódhatnak. Ez bizony rengeteg időt jelent a munkatársaknak is, akik sajnos el is feledkezhetnek az ügyfélről.
A MiniCRM-ben automatizmusok garantálják, hogy ez ne fordulhasson elő. A hibajegy-kezelő rendszer előre megírt e-mail figyelmeztetést is küld automatikusan az ügyfélnek, a felelősnek vagy a felettesének, ha egy ügy elakadt valahol.
Mérd az ügyfélszolgálat teljesítményét
A ticketing rendszer beépített riportjai lehetővé teszik, hogy percek alatt képet kapj arról, hogy mennyire elégedettek az ügyfeleid a szervizzel vagy az ügyfélszolgálattal.
Az automatikus ügyfél-elégedettség méréssel kiderülhetnek olyan problémák, amiket így gyorsan tudsz orvosolni. Negatív értékelés beérkezése esetén például teendőt állít ki a rendszer a "ticket" felelősének, hogy keresse fel az ügyfelet egy jobb megoldás érdekében.