Sikeres B2B értékesítés automatizálással
Szerezz több bevételt a meglévő érdeklődőidből, plusz marketing költségek nélkül.
Holnaptól egy érdeklődőről sem feledkeztek meg
Minden B2B (business-to-business) érdeklődőt nyomon követhetsz a rendszerben, az első kapcsolattól a lezárásig. Minden értékesítést névre szóló, határidővel ellátott teendők segítenek, hogy ne kelljen mindent fejben tartanotok. Így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés a B2B értékesítés (B2C értékesítéssel szemben igen komplex) folyamatában.
Bármikor azonnal képbe kerülsz
Csörög a telefon és jó lenne rögtön felidézni, mit egyeztettél az érdeklődővel, akár hónapokkal korábban? Az érdeklődők adatlapján percek alatt megtalálhatod, hogy hol tart a folyamatban, miről beszéltetek és mik voltak a kifogások az értékesítési folyamat során.
A céged megítélése drasztikusan javulni fog, ha minden megkeresésnél képben vagytok az érdeklődővel kapcsolatban.
Nyugodt lehetsz, mert átlátod a céged
A MiniCRM riportjaival a reggeli kávé mellett átnézheted mi történik a cégben. Célzottan azokkal a problémákkal tudsz foglalkozni, amikkel a legnagyobb változás érhető el a vállalkozás és az értékesítés eredményeiben.
Kedvelt B2B értékesítési riportok:
- Marketing csatornák eredményessége
- Új érdeklődők számának alakulása
- Egyéni és csoportos lezárási arányok
- Árbevétel alakulása időszak és értékesítők szerint
Szabadíts fel értékes időt automatizmusokkal
A kisebb-nagyobb adminisztratív feladatok talán apróságnak tűnnek. Ha viszont sok van belőlük, egy munkanapot is elvihetnek. A monoton munkát ráadásul senki sem szereti, ami hibákhoz vezethet.
Személyre szabott automatikus e-mailekkel, sms-ekkel és teendőkkel az adminisztrációs munka helyett Te és kollégáid is több időt tudtok az ügyfelekre szánni.
Kedvelt automatizmusok:
- Utánkövetés teendők
- Előmelegítő e-mail marketing kampányok
- Elveszett érdeklődő kérdőív
- Beragadt érdeklődő eszkalálás