Hozz ki többet az érdeklődőkből
A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig segít az értékesítés folyamatában.
Ajánlatok írása helyett töltsd a munkaidődet hatékony értékteremtéssel
Ismerős érzés, amikor egy kiküldött ajánlatra sosem érkezik válasz? Előfordul, hogy elfeledkezel egy ígért visszahívásról? A munkaidőd felét ajánlatok összeállítása tölti ki, ahelyett, hogy a következő potenciális ügyféllel tárgyalnál?
A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig támogatja az értékesítés folyamatát, legyen szó az új érdeklődők felkereséséről, az ajánlatok kiküldéséről vagy azok utánkövetéséről.
Minden teendő egy helyen
Minden, az értékesítéshez kapcsolódó teendő vezethető a rendszerben az egyes érdeklődőknél vagy ügyfeleknél.
A gyorsabb adminisztrációról a testreszabható sablon teendők gondoskodnak. A napi teendők a rendszerben egy helyre gyűjtve láthatók mindaddig, míg el nem végzed a feladatot.
Mindig a megfelelő, megbeszélt időpontban keresd az ügyfeleid
A rendszerben automatikusan létrejövő teendők minimálisra csökkentik a hibázás vagy mulasztás lehetőségét, emlékeztetnek az esedékes tárgyalásokra és visszahívásokra.
Automatikus teendő jöhet létre például akkor, ha esedékes egy találkozó vagy utánkövetés, vagy ha egy ügyfél túl régóta van értékesítésben.
Könnyebb együttműködés a háttérirodával
Amikor beérkezik egy megrendelés, a háttérben dolgozó kollégák automatikus teendőt kapnak a további feladatokról.
Minden fontos információt megtalálnak a rendszerben a számla kiállításhoz, a szállításhoz vagy a szerződés összeállításához anélkül, hogy Neked külön e-mailben tájékoztatnod kellene bárkit a részletekről.
Villámgyors ajánlatküldés
A munkádat testreszabható e-mail és dokumentum sablonok gyorsítják, amelyekkel villámgyorsan tudsz ajánlatot küldeni a potenciális ügyfeleknek vagy vásárlóknak.
A rendszerben Te és a kollégáid is szabadon hozhatnak létre ilyen sablonokat, amiket teljes mértékben a saját kommunikációtokhoz igazíthattok.
Kevesebb üresjárat, több eredményesen töltött óra
Ismerős a helyzet, amikor egy találkozón vagy prezentáción nem jelenik meg az ügyfél, mert megfeledkezik róla?
A MiniCRM automatikus e-mailes emlékeztetőt küldhet a partnereidnek a találkozó vagy telefonhívás előtt. A levélben az ügyfél egy kattintással vissza is tud jelezni, hogy valóban alkalmas-e az időpont. Ha nem, a rendszer figyelmeztet a lemondásról, így más teendőt tervezhetsz be a felszabadult időpontra.
Várd felkészülten a tárgyalásaidat
A rendszerben az érdeklődőkkel kapcsolatban minden fontos e-mail, kiküldött ajánlat, az elhangzott kifogások és a korábbi teendők egy helyre gyűjtve megtalálhatók.
Így nem e-mailekből, már rég kidobott sárga cetlikből kell összevadásznod minden fontos információt az ügyfelekről egy-egy találkozó vagy telefonhívás előtt, ráadásul minden kolléga könnyedén helyettesíthető.
Nincs örökre elveszett érdeklődő
Ha valaki most nem vásárol, az nem azt jelenti, hogy nincs vagy soha nem is lesz szüksége a termékre. Ezért MiniCRM-ben egy érdeklődő sem veszik el örökre.
A sikertelen értékesítési projektek a rendszerben maradnak, rögzítheted az elvesztés okát, ami így nem merül feledésbe, és később ezzel a tudással felvértezve keresheted fel újra az érdeklődőt.
A főnököd mostantól nem szakít félbe munka közben
Mi a helyzet az ügyféllel? Mikorra várható eredmény? Mit rendelt az új vevő? Mikor fog fizetni? – Ismerős kérdések?
Mostantól, ha a főnököd kíváncsi bármire egy projekttel kapcsolatban, meg tudja nézni azt a rendszerben. Így nem szakít félbe munka közben e-mailekkel vagy telefonokkal, Te pedig arra tudsz koncentrálni, ami a legfontosabb: hogy minél több jutalékot szerezz.