Dolgozz hatékonyabban szűrők és automatizmusok segítségével!
Azonosítsd a vásárlói trendeket, értsd meg ügyfeleid viselkedését, állíts be automatikus figyelmeztetéseket és emlékeztetőket és kommunikálj tömegesen különböző célcsoportjaiddal!
- Összes felhasználó, CRM felelős,
- Élő online képzés Zoom-on
- A részvétel díjmentes
- 2024 november 27., szerda 11:00
- Időtartam: 90 perc
Zachariás Ádám - CRM tréner, account menedzseri háttérrel
Tudat alatt mindenki folyamatosan szűrőket használ - azokat a termékeket/szolgáltatásokat sőt embereket keressük akik az általunk támasztott feltételeknek megfelelnek. A MiniCRM-es adatokból rengeteg információt tudunk kinyerni, ha megtanuljuk hogyan. A képzésen a 2 kedvenc funkciómra fókuszálunk, közösen készítünk szűrőket és megnézzük, hogyan végezhet el feladatokat helyettünk a MiniCRM.
Szeretnél minden ajánlatot utánkövetni automatikusan? Kiváncsi vagy milyen csatornáról érkezik a legtöbb vevőd vagy épp hogyan teljesített a csapat az elmúlt hónapban? Tarts velem és készítsük el együtt a leghasznosabb riportokat és nézzük meg, hogyan szervezhetsz ki feladatokat a MiniCRM-nek!
Erre számíthatsz a webináriumon:
- Megtanulod a szűrők és az automatizmusok készítésének valamint használatának legfontosabb lépéseit a gyakorlatban
- Megmutatom, hogyan támaszkodhatsz valódi riportokra és statisztikákra a megérzések helyett
- Megkapod a 14 legnépszerűbb automatizálási ötletet, amit számos magyar KKV használ - talán pont ez fog téged kiemelni az iparágadban!
Hogyan készülj a képzésre?
- Győződj meg arról, hogy az eszköz, amellyel csatlakozni fogsz (telefon, számítógép, táblagép) stabil internetkapcsolattal, működő webkamerával és mikrofonnal rendelkezik.
- Ha van rá lehetőséged, készülj fel két monitorral. Nem kötelező feltétel, de könnyebb lesz az oktatóval párhuzamosan dolgoznod.
- Készíts elő egy jegyzettömböt. A képzésről nem küldünk felvételt, úgyhogy ne maradj le semmiről!
Mit kapsz a képzésen?
- Hogyan alakíts ki olyan szűrőket, amelyek a legfontosabb kérdéseidre adnak választ az értékesítés során?
- Hogyan készíts olyan önjáró statisztikákat, amelyekkel folyamatosan növelheted az eredményességet?
- Hogyan lehet a MiniCRM a cég asszisztense aki mindenről automatikusan emlékeztet téged és ügyfeleidet?