Első lépések a MiniCRM-ben - Gyakorlati workshop
Így könnyíti meg gyakorlatban a napi munkavégzést a MiniCRM!
- Összes felhasználó,
- Élő online képzés Zoom-on
- A részvétel díjmentes
- 2025 január 17., péntek 11:00
- Időtartam: 90 perc
Zachariás Ádám - CRM tréner, account menedzseri háttérrel
Előfordul, hogy több feladatod van mint amennyi a munkaidőbe belefér? Bár tudod mi a következő lépés mégis úgy érzed, csak tűzoltásból áll a nap? Én így éreztem sokáig, hiába végeztem jól a munkámat, rendszeresen elfelejtettem feladatokat, apróbb és fontosabb információkat. A CRM mára olyan mintha saját asszisztensem lenne - támogat abban, hogy a valódi, szakmai munkára tudjak fókuszálni és megbízható legyek az ügyfelek, kollégák és a cégvezetés számára.
Itt az idő, hogy beköltöztesd a napi ügyfélkezelést a MiniCRM-be de nem tudod, hol kezdd? Megmutatjuk, hogy érdemes tervezni és követni a napi munkát, hogy több feladatot tudj elintézni, többé ne felejts el semmit és nyugodtan mehess haza este.
Erre számíthatsz a webináriumon:
- Saját felhasználói profilod kialakítása a MiniCRM-ben.
- TOP 3 képernyő és a teendő funkció, amit ismerned kell és segít a hatékony munkavégzéshez
- A legfontosabb szűrők, amivel minden kérdésre válaszolni tudsz - melyik ügyfeleket kell utánkövetni, hány érdeklődőt sikerült megnyernem az elmúlt időszakban és milyen feladatok várnak rám holnap
Hogyan készülj a képzésre?
- Győződj meg arról, hogy az eszköz, amellyel csatlakozni fogsz (telefon, számítógép, táblagép) stabil internetkapcsolattal, működő webkamerával és mikrofonnal rendelkezik.
- Ha van rá lehetőséged, készülj fel két monitorral. Nem kötelező feltétel, de könnyebb lesz az oktatóval párhuzamosan dolgoznod.
- Készíts elő egy jegyzettömböt. A képzésről nem küldünk felvételt, úgyhogy ne maradj le semmiről!
Mit kapsz a képzésen?
- Mindössze 90 perc után már tudni fogod, hogyan szabadulhatsz meg rengeteg stressztől, a MiniCRM használatával
- A workshopon 30% elmélet és 70% gyakorlat vár, így együtt jutunk el odáig, hogy önállóan, hozzáértőként dolgozhass a rendszerben.
- Bevált praktikákat, jó gyakorlatokat mutatunk amik bizonyítottan növelik a hatékonyságot és csökkentik az elfelejtett ügyfelek, feladatok számát.