
MiniCRM, a cégépítés eszköze
Így építhetsz rendezetten működő, önjáró céget. Ismerd meg a workshopon a legjobb eszközt és módszereket!
Online esemény: a csatlakozáshoz csak a laptopodra vagy a telefonodra lesz szükséged
Jelenleg nincs elérhető workshop időpont.
Előadó:
Ingyenes a részvétel
Hatékony cégépítés, egy rendszerben összefogva
Úgy kell felépíteni egy céget, hogy az folyamatos növekedés mentén, fenntarthatóan működjön, akár a cégvezető nélkül is.
Így lesz a te céged is önjáró CRM-mel
Automatizmusok
Nincs több időrabló, felesleges munka se neked, se a kollégáknak.
„Az automatizmusoknak köszönhetően a hét fő irodai munkavállalóból egy főt teljesen megspóroltunk. Ő tud valami más, értelmes, fejlesztéssel kapcsolatos munkát végezni.”
Székely József, Generálkommandó
Ügyfelek követése
A teljes ügyfélelőzmény és a következő lépések egyetlen felületen.
„Visszagondolva arra az időszakra, amikor még nem volt CRM-ünk, nem tudom, hogy sikerült információt fejben tartani, táblázatokban nyilvántartani az ügyfeleket.”
Fábián-Seremetyev Márk, Asesor
Hatékony kommunikáció
Legyél gyors és profi a kommunikációban az elégedettebb ügyfelekért.
„Felépítettünk egy folyamatot, hogy minden ügyfelet ugyanúgy szolgáljunk ki. Ha kilépsz a rendszerből, akkor biztosan becsúszik valamilyen hiba.”
Megyeri Domonkos, Öntapadócimkenyomtatás
Hozzáférhető információk
Nincs káosz, ha minden fontos adat bárhol, bármikor elérhető.
„A CRM-nek köszönhetően sokkal kevesebb információ veszik el, ami jelentősen növeli a hatékonyságot.”
Székely József, Generálkommandó
Egyértelmű folyamatok
Te akár hátra is léphetsz, mert a folyamatok viszik a céget és vezetik a kollégákat.
„Jól felépített, hibátlanul működő folyamataink vannak a MiniCRM-ben. Ez az alfája és ómegája mindennek.” - Horváth János, MVÜK Zrt.”
Vezse Roland, SpaTrend
Előadók
Marusák Valentina
MiniCRM konzulens
"Több éves tapasztalatom szerint az ügyfelek konkrétumokat szeretnének hallani. Mivel egyenes embernek tartom magam, kizárólag a pontos, őszinte és egyenes válaszokban hiszek. Azt gondolom, hogy ez viheti előre az ügyfelet és a vállalkozását. Biztonság, zéró mellébeszélés és haladás – ezt nyújtom én is, mert tudom, hogy az ügyfelek is ezt várják el a cégüktől. "
Dénes Szilveszter
MiniCRM konzulens
„A MiniCRM-nél az a feladatom, hogy tanácsokkal segítsem az ügyfeleket, és minden tőlem telhetőt megtegyek értük. Hogy ez sikerüljön, folyamatosan képzem magam, hogy mindig naprakész tudást adhassak át. A célom, hogy mindig egyre jobb lehessek, és így mindig jobb megoldásokat tárhassak az ügyfelek elé. Abban hiszek, hogy a kemény munka mit sem ér, ha nem társul hozzá türelem és kitartás.”
Mire kapsz választ a workshopon?
Mi a legjobb eszköz cégépítéshez?
Mit értek el ezzel más magyar kkv-k?
Hogyan működik a cégépítés eszköze?
Milyen problémákat tudsz vele megoldani (pl. kaotikus ügyfélnyilvántartás, kezelhetetlen adatmennyiség, nehézkes utánkövetés, határidők betartása)
